Kwaliteit

Onze kwaliteit is geborgd middels een kwaliteitsmanagementsysteem dat jaarlijks extern getoets wordt door een onafhankelijke auditor van TUV Nederland QA.
Het door ons gebruikte kwaliteitsmanagementsysteem draagt het HKZ (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector) keurmerk.

HKZ heeft verschillende keurmerken ontwikkeld behorend bij de normen die HKZ voor en met de diverse branches heeft opgesteld. Deze normen hebben betrekking op kwaliteit en/of veiligheid. Organisaties die voldoen aan deze HKZ-normen krijgen het HKZ-keurmerk na toetsing van een Certificerende Instelling.

Het HKZ Keurmerk staat voor duurzame kwaliteitsverbetering in de zorg: onafhankelijk en betrouwbaar. Met het HKZ-Keurmerk kunnen organisaties en praktijken laten zien dat zij serieus werk maken van kwaliteit van zorg en dat ze voldoen aan de eisen die daaraan gesteld worden door klanten, professionals en relevante stakeholders. Een organisatie met het HKZ-keurmerk heeft intern de zaken goed op orde, stelt de klant centraal en werkt voortdurend aan het verbeteren van de zorg- en dienstverlening.

Ons certificaat kunt u hier vinden.